Veniti la mine! am strigat

Ma inec in oglinda ta,

Ma trezesc transpirat,

Ma ridic privind inainte

Si fac un pas inapoi,

Merg tot leganat.

Ma insir printre case,

Cuvintul fie laudat,

Ochii ii infig aplecat,

Totul e trecut

Si visul a lesinat.

Ma simt ca un batrin

Ce nu a copilarit,

Miinile m-au lasat,

Stau asezat.

Veniti la mine! am strigat,

Fiecare era in propriul sine,

Pagubas m-am lasat.

Vorbele tremurande

Pe toate le-am uitat.

Vapoarele cu pinze

Cu aplauze s-au leganat.

Valul inunda si marea

Timpul imi sterge urmarea.

Uitarea in vin am lasat,

Paharul de dor s-a spart.

Pasii cu mare i-am spalat,

Vintul un suierat a dat,

Linistea din lanturi a secat.

D.G. CALINESCU

Leave a Reply

