Castelul Karolyi din Carei – un loc ce m-a impresionat

Dupa un drum lung de o noapte, plecat fiind din mijlocul Olteniei, dupa un somn de cateva ore, a aparut o dimineata racoroasa de aprilie 2012, la limita de NV a ROMANIEI, in orasul Carei.

Dupa rezolvarea problemelor pentru care venisem pe acele meleaguri, am descoperit aceasta minunatie. M-au impresionat arhitectura, noutatea, asezarea si istoria aflata de la un localnic.

Totul era de poveste, eram transpus in vremuri memoriale, lasandu-ma purtat de primele impresii.

Am inceput lungul drum catre casa cu gandul de a reveni, de a-l revedea.

D.G.CALINESCU

4 thoughts on “Castelul Karolyi din Carei – un loc ce m-a impresionat

  1. mă bucur că am văzut așa ceva, chiar dacă nu cu ochii proprii, ci cu ochii fotografului. pot să-mi permit să-ți sugerez să schimbi titlul, un loc impresionant, pentru a evita consoana c lângă sora ei c? 🙂

    • multumesc pentru sugestie, dar ideea mea a fost sa evidentiez faptul ca este un loc ce m-a impresionat pe mine, prin urmare, nu stiu daca este impresionant pentru ceilalti.

Leave a Reply

