Sub semnul ?

Calea o simt

Ca un arcuş pe o vioară,

Melancolia m-a îmbrăţişat

Ca şi cum ar fi vrut să moară.

O lacrimă a scăpat

Şi-a curs pe un obraz de ceară.

Sub muzică de fanfară

Mi-am vândut sufletul

Şi apoi, l-am lăsat să piară.

Am mers până într-o seară,

Când pe o buturugă m-am aşezat,

Durerea ca să-mi dispară,

Dar am uitat,

Nimic nu mai are rânduială.

M-am ridicat,

Dar nu mai era ca prima oară.

Atunci, în genunchi m-am lăsat,

Şi m-am rugat,

Ca şi cum mi-aş fi dorit

În faţă să-mi apară.

D.G.CĂLINESCU

11 thoughts on “Sub semnul ?

Leave a Reply

