Pocalul cu vin

Negustorule de vin,

Ce vinzi pocale

Cu suspin,

Mai vinde-mi

O fetească şi-un pelin,

Ca să uit de unde vin,

Mai lasă-mă să gust

O picătură

Şi înc-o-nghiţitură,

Iar ameţit de vin,

Să văd cum drumul ţin,

C-o tămâioasă, lin.

Mai lasă-mă s-ascult

O melodie,

Dar a cobzarului să fie.

Şi aş vrea paharele

O mie,

Să le sparg la veselie,

Ghinionul să-l alung din vie.

Noroc şi veselie

Toate să mă ţie,

Şi dragostea de vie

Să dăinuiască

De acum până-n vecie.

D.G.CĂLINESCU

 

Dedicată ţărânii şi locurilor de unde mă trag.

2012

16 thoughts on “Pocalul cu vin

Leave a Reply

