Acest copil îţi seamănă

coperta carte

 

prefata carte

 

 Editorul meu, domnul Eugen Petrescu, îmi spunea : “acest copil îţi seamănă “. Sentimentul a fost identic cu cel pe care l-am avut la naşterea fiicei mele. Un tremur în mâini, o emoţie ascunsă în suflet mi-au marcat clipa atingerii. Îmi părea atât de “mic” , de firavă, mă copleşise emoţia unui părinte ce îşi simţea pruncul în braţe. Am răsfoit cartea şi totul era aşa cum îmi dorisem.

Îi mulţumesc cu această ocazie domnului Al. Florin Ţene pentru prefaţă.

Aştept cu emoţie lansarea.

Toate cele bune, tuturor!

60 thoughts on “Acest copil îţi seamănă

  1. Ar fi frumos într-adevăr, ca şi naşterea unui copil să fie însoţită de un volum de versuri. Am şi eu o fiică adorabilă însa volumul se lasă aşteptat 🙂 Felicitări!

Leave a Reply

