Chemarea timpului

IMG_6093

Timpul este brumă,

Se pierde ca o spumă,

Pe plaja cu nisip,

La umbră de dună.

Mă-nfior şi mă ridic,

Căci m-am aşezat un pic,

La umbra unui zid

Fără să mai zic.

Simt cum zbor,

Asemeni unui voiajor,

Ce se vede dincolo de nor,

Liniştit în propriul zbor.

Privesc florile cum se nasc

Şi iarba ce oile o pasc,

Lumea de dincolo se naşte,

Tresare şi se sparge

Ca racla unei sfinte moaşte.

Mă aşez, îndur,

Iert, privesc în jur.

Tăcut, privirea mi-o arunc

Spre ce mă duc.

D.G.CĂLINESCU

16 thoughts on “Chemarea timpului

  1. Frumoasa poezie! Imi place insemnatatea pe care o scoate in evidenta si te felicit pentru spiritul pozitiv pe care il dai poeziei, chiar daca nuanta de ansamblu este una destul de lipsita de optimism, ci mai degraba are o nota de acceptare. Dar imi place, felicitari! 🙂

Leave a Reply

