Doar tu

TU

Tu eşti totul,

Mă acoperi, mă simţi,

Mă aşezi în palma ta,

Îmi dăruieşti iubirea,

Doar ţie

Am jurat fericirea,

Mă ridic,

Privirea o pierd în ploaie,

Viaţa nu e finalul,

Nu este moarte,

E tăcerea din abisuri,

Fericirea ta,

Iubirea mea.

Tăcută mă las purtată

În pieptul tău,

Bătăile nu-ţi dau pace,

Lasă totul să se termine,

Doar lasă-le temătoare,

Iubirii, lanţurile să le spargă,

Păşeşte peste culoare.

Priveşte-mă în ochi,

Minte-mi găndul,

Creează un vis

În jurul tău.

Tăcut, spune-mi că nu te-a durut,

Rămâi doar tu…

D.G.CĂLINESCU

 

imaginea de pe google

16 thoughts on “Doar tu

Leave a Reply

