Amintiri

01-Amintiri

Aveam în gând să stau o noapte,

Să-ţi mai ascult

Din trecătoarele şoapte,

Dar am frământat în lut,

În urletul unui lup,

Ce flămânzea printre nămeţi,

Şi-şi căuta din cele nouă vieţi.

M-am aşezat la ceas de seară,

Lângă uşă, să pot auzi, din nou, afară,

Să simt mirosul iernii reci,

Lângă un foc de lemne seci.

Am băut din visul de odinioară

Ce îl pierdusem, când am plecat

Singur, într-o zi de primăvară.

Dimineţii i-am spus adio,

Lăsând-o singură,

Cântând dintr-o vioară.

Am mers, am plâns,

Ducându-mi sufletul de moară,

Dar am găsit doar cruci,

Dojene şi ispite

Şi m-am întors la vechiul loc.

Aveam de gând să stau o clipă,

Umbrele să văd cum se despică,

Amintirile să le lipesc cu ceară,

Ca  totul să rămână, ca odinioară,

Nimic din ce-a fost,

Din minte-mi să nu dispară.

D.G.CĂLINESCU

sursa foto google

37 thoughts on “Amintiri

  1. O data cu “LA MULTI ANI!” – ul pentru noul an abia inceput, descopar ca trebuie sa te felicit si pentru volumul de poezii, publicat… Asa ca, un an cat mai poetic si fructuos, in care Dumnezeu sa-ti dea pace si sanatate, alaturi de cei dragi!

  2. Toata stima ce se cuvinte unui geniu! Felicitari pentru creatiile tale minunate. In acest sens as dori sa iti ofer o colaborare, daca esti interesat. Cauta-ma pe FB, te rog, cu numele Calin Cerasela, pentru a discuta detaliile. Mulumesc frumos si felicitari inca o data!:)

Leave a Reply

