1 an de blog

Poate fi considerat puţin, poate fi mult!… Nu am căutat răspunsul perfect, nu am găsit o rimă să se potrivească. Am citit poezie cât intr-o viată, am descoperit caractere noi, am dat răspunsuri fără a aştepta întrebări.

Am împlinit un an pe blog.

M-am redescoperit pe mine, ceea ce făceam, aspiraţiile mele, faptele mele, oamenii pe care i-am cunoscut în această perioadă.

Plecând la drum “ca o joacă”, actorii au devenit realităţi, oamenii din jurul meu au prins viaţă în poezie, dar şi în proză. Am descoperit locuri, fapte şi fiinţe deosebite ce îmi călăuzesc calea.

Primul volum  Poezii din suflet a devenit realitate. Al doilea volum Amurg va apărea în perioada următoare. Al treilea volum va cuprinde Haiku (la iniţiativa unui om de cultură vâlcean, domnul  Marian Pătraşcu). Al patrulea volum de poezie este în lucru (la această dată). 

Nu pot să-mi dau cu părerea, dacă este bine sau este rău, este mult sau este puţin, las timpul să vorbească, să hotarască , să fie judecăror sau jurat.

Nu doresc să semene a laudă de sine, ci să arăt, că un simplu drum deschide noi orizonturi, un singur om captează atenţia dând libertate frumosului. 

Am împlinit un an pe WORDPRESS:

view 35 831

comentarii 2 335

article 239

Un an de blogging.

Am mai adăugat un an la această viaţă pământeană. 

Vă mulţumesc că existaţi, că v-am descoperit, că sunt parte din Voi, că mă inspiraţi.

Succes tuturor!!!

55 thoughts on “1 an de blog

  1. Pentru fiecare emotie pe care o lasati sa curga din versul ce izvoraste atat de lin, pentru sensibilitatea cu care sufletul isi primeste dezmierdarea, pentru tot ce ati oferit, va transmit pretuirea mea! La multi ani!

  2. cat de frumos, dragos! blog-ul meu are doar 2 saptamani, vreau sa pomovez sportul si viata sanatoasa, lucrurile mici, simple, dar fascinante! la multi ani blog-ului tau si mult succes!

  3. Îi doresc blogului tău să crească precum Făt Frumos. Într-un an cât altele în zece. 🙂 Iar ție sănătate și inspirație.

Leave a Reply

