Saturaţia

sursa foto google.com

sursa foto google.com

Mormane de râsete

Aruncate sub colţuri sterpe,

Simt cum se scurg de sete,

Părăsite în mijloc de stepe.

 

Sub umbra stâlpilor de lumină

Mă aşez cu mâna ridicată,

Auzind o chemare lină,

Fixată pe o hârtie colorată.

 

Împing marea sub o scoică,

Îmi putrezesc gândurile

Sub un morman de rocă,

Când alerg în tandem cu vânturile.

 

Mă simt singur

Printre nori şi fulgere,

Asemeni unui gând pur

În faţa unui pahar cu bere.

 

Calc pe urme de stele,

Iar praful îl mătur

Făcând curat printre ele,

Mă satur!

 

Dragoş G. Călinescu

4 thoughts on “Saturaţia

  1. Îmi place că foloseşti rima şi cu toate acestea reuşeşti să transmiţi ceea ce simţi. Şi eu sunt adeptul poeziei clasice – se poate vedea din compoziţiile de pe blogul meu – şi-mi repugnă “poeţii” care compun cu dicţionarul lângă ei, căutând cuvinte şi metafore cât mai originale, în ciuda unui mesaj stereotip.

Leave a Reply

