Revedere

Ne-a unit apa

Şi ne-a strâns pământul,

Iar cerul ne este martor

Cât piatra o va şterge vântul.

Timpul ne-a adunat

La umbra unui deal,

Când apa şi vinul

S-au amestecat

Într-un pahar.

Am înălţat urale,

Şi-am depănat din amintiri,

Ne-am despărţit apoi

Cu o urare:

Tineri  şi frumoşi

Încă o dată să fim!

Las urma mea

Ş-a ta să cânte,

Vrând ca din Braşov

Să nu se uite.

Iar lacrimile de-o să fie,

NOI ne vom gândi cu bucurie,

La întâlnirea ce-o să vie.

colegilor mei

Dragoş G. Călinescu

Braşov, 17.11.2013

4 thoughts on “Revedere

Leave a Reply

