Soare şi Lună

sursa foto facebook.com

sursa foto facebook.com

În amurgul eclipsei de Soare
Mai vreau un minut cu tine,
Aş vrea ca Luna, dacă poate,
Să mă lase s-o simt cum tresare.

La Porţile Raiului
Curcubee se strâng într-o horă,
Agale la Porţile Iadului
Sfârşeşte tăcerea în trombă.

Pase de priviri îngheţate
Se rotesc râzând pe-ndelete,
Se urcă sau se coboară
O urmă de pas pe perete.

Sărutul mă ţine în braţe,
Din butoane se schimbă sonorul,
Vocea ta o ţin tot mai aproape,
Aşa cum pasărea îşi ţine zborul.

Mă macină o piatră ferecată
Cu retina împletită în patru,
Mă sfâşie cuţitul cu vina,
La o răspântie de şoapte.

Mă joc cu dansul unor cuvinte,
Amăgindu-mi răspunsul dat ca minciuna,
Iar la final eu tac…
Spunând cum te iubesc într-una.

Dragoş G. CĂLINESCU

10 thoughts on “Soare şi Lună

  1. Un poet tare drag mie, spunea:

    „În raze de odihnă
    se răsfaţă cerul

    Şi nici nu ştim ce
    anotimp trăim

    E dimineaţa ce-ngăduie misterul
    acela împlinit şi din prea plin

    O zi de pace veşnic să rămînă
    trăirea din trecut spre ce va fi

    În dimineaţa Soarelui cu Lună
    nemuritori, mereu, ne vom iubi!”

Leave a Reply

