Ploaia

sursa foto google.com

sursa foto google.com

Îmi sunt îndeajuns tălpile
Ce le-am bătut în cuie,
De-a lungul şi de-a latul
Unei mări ce se vrea pustie.
Arunc speranţa printre valuri,
Păgâne gânduri împletite
Se ard şi vor afară,
Mă-ntind pe stânca udă,
Urlând la lună să apară…
Butoane pasează peste un labirint,
Prea îngust şi prea rece
Pentru o ploaie de meteoriţi,
Ce cred că florile sunt frumoase.
Ca într-un joc de şeptică
Respiraţii se taie,
Aşteptându-şi rândul,
Crezând că de acolo se aude mai bine.
Vapoare de gheaţă
Se înoadă pe cerul fără soare,
Singure glume se apropie
De terasa unui vuiet,
Ce se încăpăţânează să meargă.
Şi ploaia mi-a cerut
Doar un minut să tacă,
Acolo unde umbra mea
S-a întins să zacă.

Dragoş G. CĂLINESCU

4 thoughts on “Ploaia

  1. Închide totul in globul de sticla, scutura-l bine, iar la urma şopteşte-i ceva dulce. Reţetă recomandata pacientilor ce zac de prea multă vreme. A se consuma rece, nu neapărat la umbră, dar… cu indiferenţă

Leave a Reply

