Drum

sursa foto google.com

sursa foto google.com

Mă urc într-un tren
Ce merge doar înainte,
Dimineţi şi nopţi se scurg
Privind prin ferestre obosite.

Mă adun într-un colţ
Cu Rai şi Iad pe-ndelete,
Ş-atârn de nişte foi
Călcate-n picioare de sete.

Aş spune ceva despre noi,
Dar monstrul îmi zice: Hai!…
Prin gări pe o bancă să stai,
Bizar… aud un cântec de nai.

Răspund pentru cheia ce-am scos
Din luna ce-aşteaptă să tresari,
Mă opresc lângă femeia cu evantai,
Când bruma mă arde că o ai.

Dragoş G. CĂLINESCU

Leave a Reply

