Conflict

sursa foto google.ro

sursa foto google.ro

Am vândut din buchetul lacrimilor
Furtuni şi picături de ceară,
Pentru un pumn de gânduri
Am lăsat armate-ntregi să moară.
Tăcerea a-notat printre eclipse,
Ţinându-i umed un burete
Pe ridurile minţii însetate,
Pentru o secundă cât o noapte.
Amăgesc un bob de orez
Trântit între două rame,
Am alergat încercând să-l culeg,
Dar l-am văzut îngropându-se-n baloane.
Mă ţin cu mâinile de albastru,
Iar paşii îi număr din privire,
Se cade să pun mâna pe cruce
Crezând că totul e dezamăgire…

©Dragoş G. CĂLINESCU

Leave a Reply

