Al zecelea ceas

sursa foto google.ro

sursa foto google.ro

Îmi las ochii să alerge inconştient
În urma soarelui înroşit de-o sărutare,
Schiţând zeci de aplauze
Ale unor răspunsuri strivite de pereţi,
În care atingerile sunt jurăminte,
Iar privirile, obsedante lovituri în stomac.

Ating buzunare crăpate
Pe pielea fragedă a unei bucăţi de noapte,
Ce-ngână miresmele de buze
Pe pieptul meu acoperit de frunze.

M-aş putea arunca în marea de asfalt,
Dar lumea nu ar înţelege,
Că am aşteptat şi m-am jucat
Cu iarba ce creşte singură dintr-un oftat.

Nu am răbdare să mai pun întrebări,
Le condamn pe toate la viaţă,
Lovit în moalele capului de lună
Mă târăsc jucând şotronul cu umbra
Ce mă caută disperată într-al zecelea ceas.

©Dragoş G. CĂLINESCU

2 thoughts on “Al zecelea ceas

Leave a Reply

