Dor în lacrimi

sursa foto google.ro

sursa foto google.ro

Loveşte-mi inima
Cu silabele cuvintelor,
Ce cred că soarele
Ţine prizonieră luna.
Scrie-mi contracte
În cât mai multe exemplare,
Fără să pot vedea şi auzi
Ce am voie şi ce nu.
Ascunde-mi urmele
Buzelor încleştate
Pe fiecare poveste,
Ce se aude în ochii tăi.
Vinde-mi clapele
Fiecărei atingeri,
Ce aleargă liberă
Prin inima unei lacrimi.
Întoarce-mi fiecare privire
La miezul nopţii,
În care oglinda
Nu şi-a trădat ultimul cuvânt.
Pune-mi braţele
În jurul fiecarei aşteptări,
Ce arde pământul
Sufletului tău.
Trage-mi bucăţi de sticlă
Din perna sugrumată
De dorul câtorva ore
Păstrate într-un plic.
Cântă-mi visele
Din cutiuţa muzicală,
Unde ne ascundem
Sub lumina altei zile.
Sfărâmă-mi sticlele
Îngropate în puterea
Ce mă trage
Doar către tine.

© Dragoş G. CĂLINESCU

2 thoughts on “Dor în lacrimi

  1. Buna dimineata, prieteni! O zi frumoasa si usoara si buna si cum o vreti voi, numai sufletul sa nu vi-l atinga in mod neplacut! ❤
    Good morning friends! A beautiful and gentle and good day and how you want it, not only soul you touch him unpleasantly! ❤



Leave a Reply

