Celule

Dacă ar fi să plâng, să mă oprești, 

Dacă ar fi să strig, să mă uiți, 

Dacă ar fi să ţip, să privești cerul, 

Dacă ar fi să mor, să lași pământul să crape, 

Dacă ar fi să ard, să mă îngropi aproape, 

Dacă ar fi să tac, să mă ridici în picioare, 

Dacă ar fi să uit, să mă pui în lanțuri, 

Dacă ar fi să cad, să mă săruți, 

Dacă ar fi o ultimă dorință, să n-o spui, 

Să arzi lanțurile și să te naști.  

© Dragoş G. CĂLINESCU 2016

scrisă la Muzeul Memorialul Durerii de la Sighetu Marmaţiei

sursa foto colecţia personală

sursa foto colecţia personală

Leave a Reply

