Să nu uităm că au trecut douăzeci de ani

sursa foto pinterest.com

sursa foto pinterest.com

O sută douăzeci am jurat 

Cerului și pământului… 

Am gustat apa Şarpelui 

Cu pântecul frunții, 

Iar limbile ierbii crude 

Ne-au întărit pieptul… 

Am îngropat amintiri 

În palmele munților, 

Brazii i-am însemnat  

Cu limbă de moarte… 

În fiecare dimineață  

Vântul blesteamă pământul  

Strigându-ne pe nume, 

Pietrele încă numără lacrimile 

Primelor zile. 

Goliciunea unor poze 

Respiră  greu 

Cu raniţa în spate… 

Zâmbim amăgiți  

De fiecare strofă a memoriei, 

Căutându-ne salvarea. 

Împăcați cu ei 

Suntem toți împăcați cu noi… 

Vorbele stelelor 

S-au ascuns în spatele 

Prafului de pușcă. 

Fierul înghite o ultimă 

Bucată de hârtie  

În pântecul flamând al timpului.

© Dragoş G. CĂLINESCU 2017

Colegilor mei, pentru revederea de 20 de ani – 1997/2017

4 thoughts on “Să nu uităm că au trecut douăzeci de ani

Leave a Reply

